Обавештење о снимању часова

Аутор: СШ „Пинки”

25/03/2020

Поштоване колегинице и колеге,

Наставницима и директорима средњих стручних школа у подручју рада Саобраћај, Као саветник за подручје рада Саобраћај у Заводу за унапређивање образовања и васпитања обавештавам вас да све активности запослених у средњим школама Министарство просвете, науке и технолошког развоја и Завод заједнички координирају, уз велику подршку органа Заједнице саобраћајних школа Републике Србије. Ових дана запослени су били под огромним
притиском промена и прилагођавања на нове околности за рад. Потребно је рационално користити расположиве ресурсе, растеретити наставнике и ученике и правилно усмерити енергију у развој модалитета наставе који могу да користе сви наши наставници и ученици, како у вашим школама, тако и широм државе.

Новонасталу ситуацију видим као прилику да спроведемо мере на унапређењу наших стручних капацитета, али и за уједначавање квалитета у погледу обраде наставних садржаја и избора кључних елемената из градива. То ће нам омогућити да у будућности остваримо боље постигнуће наших ученика, посебно на завршним и матурским испитима.

Ваши напори на организацији наставе на даљину за ученике ваших школа могу да помогну и другим школама и колегама, а размена наставних садржаја и искустава је драгоцена у овим околностима. Позивам све да искористимо платформу Заједнице за размену материјала, линкова ка различитим он-лајн садржајима, тестовима и видео записима које постављате за ваше ученике.

Не заборавите, ви морате да испуните форму евидентирања, оцењивања и других активности, али суштина је да не преоптеретимо наше ученике како би примереним захтевима они остварили оптималне резултате, очекиване исходе и стекли потребне компетенције за рад и наставак школовања и целоживотног учења. Помозите другима и себи, размењујте садржаје које користите у настави и растеретите се, а истовремено оставите више простора за консултације и индивидуални рад и подршку ученицима.

Поздрављам ангажовање колега из бројних школа у Србији, који самоиницијативно развијају платформе за он-лајн наставу и припремају садржаје које тамо постављају. Посебно је важно да знате да Министарство тренутно уз координацију Завода снима видео часове за наше ученике из група Друмски, Ваздушни, Водни и Железнички саобраћај и да се ти садржаји објављују на платформи РТСПланета. Непотребно је дуплирање материјала и сви који желе да снимају часове треба то да чине у сарадњи са кровним институцијама. Све друго је расипање расположивих
ресурса (људских и техничких).

Молим вас да све што планирате да снимате претходно пријавите мени и сачекате препоруку да
ли је потребно баш тај садржај снимити. Постоји потреба да се сви који могу, укључе у припрему
видео материјала, ради чега је координација у избору садржаја кључна.

Београд је центар који је први почео са снимањима, јер су РТС и Министарство тако одлучили. Ангажовани су наставници Саобраћајно-техничке школе из Земуна, Техничке школе ГСП, Железничке техничке школе, Школе за бродарство, бродоградњу и хидроградњу и Ваздухопловне академије и снимају се часови из предмета: Технологија материјала, Прописи у друмском саобраћају, Механика, Саобраћајна инфраструктура, Организација превоза,
Безбедност саобраћаја, Гараже, сервиси и паркиралишта, Основи саобраћаја и транспорта, Организација железничког саобраћаја, Речна навигација, Електроника и телекомуникациони уређаји, Ваздушни саобраћај. Садржаји су изабрани тако да покривају градиво које још није обрађено, односно тек следи. Такође, садржаји одговарају и ученицима који похађају и трогодишње и четворогодишње профиле (мада се називи предмета разликују, нпр. Саобраћајна
инфраструктура и Основи путева и улица).

Знамо да за националне мањине неки од вас већ снимају у својим градовима. Обавестите Завод и омогућите нам да пратимо и координирамо ваш рад. Уколико планирате да реализујете снимања у својим градовима, контактирајте Завод да договоримо шта је потребно снимати, које предмете, које садржаје и колико квалитетно можете да урадите продукцију. Поседујемо прецизну евиденцију и план даљих снимања. Није рационално дуплирати материјале, зато
подржите напоре Министарства на прави начин и ускладите и удружите свој рад са осталим колегама.

Свима желим успешан рад и добро здравље,

Немања Радовић
саветник координатор – саобраћај
Завод за унапређивање образовања и васпитања
тел.063/1248745, 065/5331130
e-mail: Nemanja.m.radovic@gmail.com; nemanja.radovic@zuov.gov.rs

Прочитајте још…

Распоред полагања испита за ванредне ученике 29.05. и 30.05.

Распоред полагања испита за ванредне ученике 29.05. и 30.05.

У наставку се налази сатница за полагање испита за сваког ученика. Строго се придржавати сатнице. На испит долазите сами без пратње. Улаз у школу ће бити из школског дворишта и сви испити ће се полагати у приземљу у учионицама које су наведене. У петак 29.05.2020....

Распоред полагања матурских испит за редовне ђаке – смерови ТДС41, ТДС42, ТДС43, ТДС44, ТДС45, ТУТ41

Распоред полагања матурских испит за редовне ђаке – смерови ТДС41, ТДС42, ТДС43, ТДС44, ТДС45, ТУТ41

Матурски рад и изборни предмет УЧЕНИЦИ НА ДАН ПОЛАГАЊА МАТУРЕ ДОНОСЕ ДВА ОДШТАМПАНА И УКОРИЧЕНА РАДА(ПРЕДАЈЕ СТАРЕШИНИ-ЈЕДАН КОМИСИЈИ А ДРУГИ ППС КОЈИ ОСТАЈЕ У ШКОЛИ). ДАТУМ НА ПРВОЈ СТРАНИ РАДА ЈЕ ДАТУМ ОДБРАНЕ ПРАКТИЧНОГ РАДА. ОБАВЕЗЕ ДЕЖУРНОГ НАСТАВНИКА СУ ДА НА...

ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА ВАНРЕДНЕ УЧЕНИКЕ

ИСПИТНИ РОК ЗА ВАНРЕДНЕ УЧЕНИКЕ БИЋЕ ОДРЖАН 29.05. И 30.05. ПРЕМА ПОСЕБНОМ РАСПОРЕДУ КОЈИ МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ ОВДЕ.


ПРИЈАВА ИСПИТА ЗА ВАНРЕДНЕ УЧЕНИКЕ ЈЕ ЗАВРШЕНА 21.05.2020. НИ ЈЕДНА ПРИЈАВА ПРИСТИГЛА НА БИЛО КОЈИ НАЧИН НАКОН ОВОГ ДАТУМА НЕЋЕ БИТИ УЗЕТА У РАЗМАТРАЊЕ. ВАНРЕДНИ УЧЕНИЦИ МАТУРСКИ И ЗАВРШНИ ИСПИТ МОГУ ДА ПРИЈАВЉУЈУ ДО 31.05.2020. г. ВИШЕ ДЕТАЉА ПРОЧИТАЈТЕ <<ОВДЕ>> 


КОНСУЛТАТИВНА НАСТАВА СА ПРОФЕСОРИМА ЗА СЛЕДЕЋИ РОК ЋЕ СЕ ОБАВЉАТИ ПУТЕМ МЕЈЛА. СПИСАК ПРОФЕСОРА КОЈИ СУ АНГАЖОВАНИ И ЊИХОВЕ МЕЈЛОВИ МОЖЕТЕ ПОГЛЕДАТИ >>ОВДЕ<<


ОБАВЕШТАВАЈУ СЕ ВАНРЕДНИ УЧЕНИЦИ КОЈИ НИСУ ПРЕУЗЕЛИ ДОКУМЕНТА ИЗ ЈАНУАРСКОГ РОКА ДА НА СЛЕДЕЋИ МЕЈЛ dokumentapinki@gmail.com ПОШАЉУ ТАЧНУ АДРЕСУ, НА КОЈУ ЋЕ ИМ ПРЕПОРУЧЕНОМ ПОШТОМ БИТИ ПОСЛАТА ДОКУМЕНТА. ЛИЧНО ПРЕУЗИМАЊЕ ДОКУМЕНАТА ЋЕ БИТИ МОГУЋЕ ПОСЛЕ 15. ЈУНА.

Shares
Share This

Поделите

Поделите чланак са вашим пријатељима.