Обавештење о снимању часова

Аутор: СШ „Пинки”

25/03/2020

Поштоване колегинице и колеге,

Наставницима и директорима средњих стручних школа у подручју рада Саобраћај, Као саветник за подручје рада Саобраћај у Заводу за унапређивање образовања и васпитања обавештавам вас да све активности запослених у средњим школама Министарство просвете, науке и технолошког развоја и Завод заједнички координирају, уз велику подршку органа Заједнице саобраћајних школа Републике Србије. Ових дана запослени су били под огромним
притиском промена и прилагођавања на нове околности за рад. Потребно је рационално користити расположиве ресурсе, растеретити наставнике и ученике и правилно усмерити енергију у развој модалитета наставе који могу да користе сви наши наставници и ученици, како у вашим школама, тако и широм државе.

Новонасталу ситуацију видим као прилику да спроведемо мере на унапређењу наших стручних капацитета, али и за уједначавање квалитета у погледу обраде наставних садржаја и избора кључних елемената из градива. То ће нам омогућити да у будућности остваримо боље постигнуће наших ученика, посебно на завршним и матурским испитима.

Ваши напори на организацији наставе на даљину за ученике ваших школа могу да помогну и другим школама и колегама, а размена наставних садржаја и искустава је драгоцена у овим околностима. Позивам све да искористимо платформу Заједнице за размену материјала, линкова ка различитим он-лајн садржајима, тестовима и видео записима које постављате за ваше ученике.

Не заборавите, ви морате да испуните форму евидентирања, оцењивања и других активности, али суштина је да не преоптеретимо наше ученике како би примереним захтевима они остварили оптималне резултате, очекиване исходе и стекли потребне компетенције за рад и наставак школовања и целоживотног учења. Помозите другима и себи, размењујте садржаје које користите у настави и растеретите се, а истовремено оставите више простора за консултације и индивидуални рад и подршку ученицима.

Поздрављам ангажовање колега из бројних школа у Србији, који самоиницијативно развијају платформе за он-лајн наставу и припремају садржаје које тамо постављају. Посебно је важно да знате да Министарство тренутно уз координацију Завода снима видео часове за наше ученике из група Друмски, Ваздушни, Водни и Железнички саобраћај и да се ти садржаји објављују на платформи РТСПланета. Непотребно је дуплирање материјала и сви који желе да снимају часове треба то да чине у сарадњи са кровним институцијама. Све друго је расипање расположивих
ресурса (људских и техничких).

Молим вас да све што планирате да снимате претходно пријавите мени и сачекате препоруку да
ли је потребно баш тај садржај снимити. Постоји потреба да се сви који могу, укључе у припрему
видео материјала, ради чега је координација у избору садржаја кључна.

Београд је центар који је први почео са снимањима, јер су РТС и Министарство тако одлучили. Ангажовани су наставници Саобраћајно-техничке школе из Земуна, Техничке школе ГСП, Железничке техничке школе, Школе за бродарство, бродоградњу и хидроградњу и Ваздухопловне академије и снимају се часови из предмета: Технологија материјала, Прописи у друмском саобраћају, Механика, Саобраћајна инфраструктура, Организација превоза,
Безбедност саобраћаја, Гараже, сервиси и паркиралишта, Основи саобраћаја и транспорта, Организација железничког саобраћаја, Речна навигација, Електроника и телекомуникациони уређаји, Ваздушни саобраћај. Садржаји су изабрани тако да покривају градиво које још није обрађено, односно тек следи. Такође, садржаји одговарају и ученицима који похађају и трогодишње и четворогодишње профиле (мада се називи предмета разликују, нпр. Саобраћајна
инфраструктура и Основи путева и улица).

Знамо да за националне мањине неки од вас већ снимају у својим градовима. Обавестите Завод и омогућите нам да пратимо и координирамо ваш рад. Уколико планирате да реализујете снимања у својим градовима, контактирајте Завод да договоримо шта је потребно снимати, које предмете, које садржаје и колико квалитетно можете да урадите продукцију. Поседујемо прецизну евиденцију и план даљих снимања. Није рационално дуплирати материјале, зато
подржите напоре Министарства на прави начин и ускладите и удружите свој рад са осталим колегама.

Свима желим успешан рад и добро здравље,

Немања Радовић
саветник координатор – саобраћај
Завод за унапређивање образовања и васпитања
тел.063/1248745, 065/5331130
e-mail: Nemanja.m.radovic@gmail.com; nemanja.radovic@zuov.gov.rs

Прочитајте још…

Распоред полагања завршног и специјалистичког испита за октобарски рок

Распоред полагања завршног и специјалистичког испита за октобарски рок

У петак 30.10.2020. године у 11.00 часова завршни испит полажу следећи ученици и на полагање су дужни да понесу личну карту, лекарско уверење и један примерак укориченог завршног рада: 1.     Плавшић Душан 2.     Пољак Никола 3.     Дацић Немања 4.     Неретљак...

Пријава испита за новембарски рок 2020 год. – ВАНРЕДНО ШКОЛОВАЊЕ

Пријава испита за новембарски рок 2020 год. – ВАНРЕДНО ШКОЛОВАЊЕ

Пријава испитаПријаву испита за новембарски рок вршите искључиво преко форме за пријаву, која се налази испод овог текста. Крајњи рок за пријаву испита је 06.11.2020. године. до 23:59 часова, накнадне пријаве неће бити разматране. Тачан датум одржавања испита биће...

ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА СТАРЕШИНЕ

ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА СТАРЕШИНЕ

28.10.2020. (среда) од 9 00 до 10 30 часова  -  полагање теста из Српског језика и књижевности. 29.10.2020. (четвртак) од 9 00 до 10 30 часова - полагање теста из Математике. 30.10.2020 (петак) од 9 00 до 10 30 часова - полагање теста из стручног испита. Улазак...

ОБАВЕШТЕЊА

 

РАСПОРЕД ПОЛАГАЊА ЗАВРШНОГ И СПЕЦИЈАЛИСТИЧКОГ ИСПИТА У ОКТОБАРСКОМ РОКУ КЛИКНИ И ПОГЛЕДАЈ.


ПРИЈАВА ИСПИТА ЗА НОВЕМБАРСКИ РОК КЛИКНИ И ПОГЛЕДАЈ.


ОБАВЕШТАВАЈУ СЕ УЧЕНИЦИ ДА СВЕ ИНФОРМАЦИЈЕ У ВЕЗИ СА ИСПИТИМА  ПРАТЕ ИСКЉУЧИВО ПРЕКО САЈТА ШКОЛЕ И ДА СЕ НЕ ИНФОРМИШУ ПУТЕМ ТЕЛЕФОНА, СМС И ВИБЕР ПОРУКА.


У складу са новонасталом епидемиолошком ситуацијом и предстојећим годишњим одмором, служба за ванредно школовање ће обављати рад искључиво електронским путем. Сви који су завршили матуру у јунском року треба да пошаљу адресу на коју ће им бити у наредном периоду послата документа препорученом поштом, адресу искључиво слати на маил: dokumentapinki@gmail.com и овај имејл искључиво користити за слање адресе, не постављати никаква питања на њему. 

Shares
Share This

Поделите

Поделите чланак са вашим пријатељима.